Кой обра наградите на IAB MIXX Awards
Кой обра наградите на IAB MIXX Awards / netinfo

Награди за дигитален маркетинг в седем категории бяха раздадени на първото издание на IAB MIXX Awards у нас.

Събитието събра дигиталната индустрия, за да отличи най-вдъхновяващите маркетингови кампании.

Победителите бяха определени от седемчленно жури в състав Емил Олованов - Регионален мениджър, Crimtan за Балканите; Александър Варов - Портфолио Мениджър - Нетинфо; Илия Яков - Творчески директор на Ogilvy Sofia; Мария Тодорова - Съосновател и управляващ директор на дигитална агенция NEXT-DC; Венцислав Костов - Изп. директор на онлайн рекламната мрежа Httpool; Георги Малчев - Мениджър „Дигитален маркетинг" в Mtel; Жюстин Томс - Мениджър „Бизнес развитие".

Най-много награди като рекламодател, в цели три категории - „Cross Media Integration", "Interactive Video Campaign" и „Social" отнесе „Балантайнс" с кампанията си „Stay True People". Сред рекламните агенции пък с два от седемте приза си отиде Next DC с кампанията си за Лидл „Вело линия", както и проекта си за водка „Финландия".

Direct Response and Lead Generation

1-во място
КАМПАНИЯ: Consumer Loans
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Mediacom
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Unicredit Bulbank

2-ро място
КАМПАНИЯ: Планирай смело
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): БНП Париба Лични Финанси

3-то място
КАМПАНИЯ: WWF #ZaVitosha
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Медияпост Хит Мейл България
РЕКЛАМОДАТЕЛ: WWF

Branded Content

1-во място
КАМПАНИЯ: Museum of Less Ordinary
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Vodka Finlandia

2-ро място
КАМПАНИЯ: Вело Линия
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: LIDL

3-то място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)

Cross Media Integration

1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)

2-ро място
КАМПАНИЯ:Bushmills Brothers on Tour
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Knoway
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Bushmills Irish Whiskey

3-то място
КАМПАНИЯ: Explore Bulgaria
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): National Geographic Channel (Fox International Channels)

Interactive Video Campaign

1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)

2-ро място
КАМПАНИЯ: Kamenitza All4One
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Interactive Share
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Kamenitza

Mobile

1-во място
КАМПАНИЯ: Здрави
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): ВОКС-1
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Софарма

Social

1-во място
КАМПАНИЯ: Stay True People
ПОДАЛ ЕНТРИТО (РЕКЛАМОДАТЕЛ): Ballantine's (Pernod Ricard Bulgaria)

2-ро място
КАМПАНИЯ: J&B Modern Classics
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): Knoway
РЕКЛАМОДАТЕЛ: J&B Scotch Whiskey

3-то място
КАМПАНИЯ: Здрави
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): ВОКС-1
РЕКЛАМОДАТЕЛ АГЕНЦИЯ Софарма

Brave Campaign

1-во място
КАМПАНИЯ: Вело Линия
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: LIDL

2-ро място
КАМПАНИЯ: Museum of Less Ordinary
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): NEXT-DC
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Vodka Finlandia

3-то място
КАМПАНИЯ: CN Joking Billboard
ПОДАЛ ЕНТРИТО (АГЕНЦИЯ): gobox
РЕКЛАМОДАТЕЛ: Cartoon Network