Мартин Славов е готов с план за подкрепа на местни производители и преработватели
Мартин Славов е готов с план за подкрепа на местни производители и преработватели / Единни за Сливен

„Имаме план за насърчаване на малките и средни предприятия и производители в Сливен” - това заяви в сутрешния блок „Добро утро, България“ на Радио „Фокус" Мартин Славов, кандидат за кмет на Сливен и водач на листата на „Единни за Сливен”. Според него не става дума за „традиционните” обещания за инфраструктура и за това как няма да се бавят разрешителни и заверки – това е рутина, ежечасно задължение на една общинска администрация, не е политика.

 

„Конкретните мерките са в кампанията „Изберете сливенското“ и те реално ще подпомогнат и стимулират местното производство”, уточни Славов.

„Планът на „Единни за Сливен” е местните производители и преработватели да бъдат включени в специален общински регистър, в който да бъдат групирани според нуждата от подкрепа. Те ще получават помощ както за предлагането на продукцията си, така и ще имат възможност да я рекламират. Според моя план в рамките на една година трябва да стартират две мерки. Първата е общината да направи борса само за производители на местни продукти.“, обясни Славов. Той обяви, че за това има подходящи места в общината, които стоят неизползвани.

Втората мярка е да се направи силна публична кампания в общината и в областта. По думите на Славов, в момента огромен ресурс от собствените приходи на общината изтичат за медийни кампании, рекламни материали, пиар. Според кандидата за кмет на „Единни за Сливен” този ресурс може да се насочи към информационна кампания в подкрепа на  сливенския бизнес.

„Предвижда се да бъде изготвен и специален стикер със знак на кампанията „Изберете сливенското”, който ще бъде предоставян и на производители, и на търговски обекти, които предлагат местни продукти“, допълни Славов.

Според Мартин Славов през годините партийните управления на общината са натрупали много проблеми по отношение на бизнеса, в които в „План за Сливен” има решения. Това са развитието на местния туристически продукт, проблемът с липсата на кадри и за бизнеса и публично-частното партньорство община-бизнес, особено за насърчаване на износа на местна продукция.

Купуването и продаването на гласове е престъпление.