Няколко седмици след като направи големи структурни промени в организацията си, Google промени и своето лого. Сега думата Google е изписана с шрифт тип sans-serif и логото изглежда по-изчистено. Така то е в по-голям синхрон с логото на компанията майка Alphabet.
Брандът Google съществува от 1998 г., като това е най-голямата промяна в логото от 1999 г. насам.
Промяната на логото не е само символична. При старта си преди почти две десетилетия Google е замислена като компания за настолни компютри. Сега, хората имат достъп до мрежата чрез множество мобилни устройства - от смартфони и таблети до умни часовници. Google изтъква, че новото лого ще се разчита по-лесно на малки екрани и ще съчетава по-добре с новата икона "G".
Google не за пръв път обновява външния си вид. Компанията го е правила шест пъти, откакто основателите Лари Пейдж и Сергей Брин поставят началото на съвместния си проект като студенти в Станфордския университет. Всяка промяна следва интернет тенденциите и има за цел логото да се чете по-лесно на най-използваните устройства.