Директорът на ТД на НАП В. Търново подписа обновената Харта на клиентите
Директорът на ТД на НАП В. Търново подписа обновената Харта на клиентите / снимка: ТД на НАП

В Хартата на клиентите, публикувана на www.nap.bg, НАП обещава на гражданите и фирмите справедливо и честно отношение. В документа са описани също основните права и отговорности на клиентите при контактите им с приходната администрация.
НАП обнови стратегическия си документ, наречен Харта на клиента, така че да отговори на съвременните изисквания в сферата на обслужването и да отрази развитието на Агенцията през последните години.

Хартата поставя фокус върху насърчаване на доброволното изпълнение на задълженията за плащане на данъци и осигурителни вноски. С нея служителите на Агенцията поемат отговорност да реагират своевременно, когато са допуснали грешка. В документа са описани и очакванията към клиентите, които се изразяват най-вече в спазване на данъчното и осигурително законодателство. Хартата е подписана от директора на ТД на НАП гр.В.Търново Стефан Михайлов и разпространена  сред всички служители на Агенцията.

„Приоритет за насърчаване на доброволното изпълнение и ангажименти на всеки служител в агенцията към справедливост и равнопоставеност на клиента се съдържат в Хартата. Бизнесът и гражданите също имат ангажимент към държавата и служителите на агенцията и те са посочени в хартата“. Това заяви по повод обновената Харта Стефан Михайлов,  директор на ТД на НАП гр.В.Търново.