Сегашната ситуация с Летище Пловдив е кризисна, заяви в ефира на Дарик бившият директор на аеропорта Дойчин Ангелов. Според него това се дължи на проблемите със заплатите, липсата на финансиране и работа. По думите на Ангелов единственият изход от тази криза е концесията. Той обаче отбеляза, че тя е доста закъсняла, а освен това процедурата се очаква да продължи около една година.
Преминаването към дневен режим на работа е предпоставка за затварянето на пловдивското летище и прекратяването на полети, каза още Дойчин Ангелов. Той определи липсата на нови линии като една от основните грешки в управлението на летището през последната година и половина.
Доскорошният директор Иван Карнабитов отбеляза като причина за оставката си това, че държавата дължи над 1 милион лева на Летище Пловдив.
Новият директор на аеропорта Владимир Щърбанов е категоричен, че да се мисли за закриване на линии е лудост.
Процедурата по предоставянето на концесия на летище Пловдив е на етап подготвителни действия, уточниха за Дарик от Министерството на транспорта.
Бъдещето на летище Пловдив е свързано с перфектните възможности за развитие на товарния трафик чрез въздушен транспорт, коментира пред Дарик бившият транспортен министър Петър Мутафчиев. По думите му, концесия може да се постигне единствено с развитието на карго превозите. Той допълни, че Летище Пловдив е свързано и с развитието на зимния и СПА-туризъм в района на Пловдив, Стара Загора и Хасково, който е с голям потенциал.
Фалит или ново развитие очаква Летище Пловдив? Чуйте различните коментари, мнения и позиции в прикачения файл.