Опашка от вложители пред КТБ заради сгрешени данни
Опашка от вложители пред КТБ заради сгрешени данни / снимка: БГНЕС
Опашка от гневни вложители с грешки в данните се изви пред КТБ
76747
Опашка от гневни вложители с грешки в данните се изви пред КТБ
  • Опашка от гневни вложители с грешки в данните се изви пред КТБ

Днес започна изплащането на гарантираните депозити на вложителите в КТБ. Девет банки бяха определени за целта и беше направено разпределение с цел улесняване на процеса. Не се оправдаха очакванията за опашки от хора пред банковите клонове.

Технически грешки, допуснати при прехвърлянето на данните от банката с отнет лиценз към деветте банки, които изплащат парите, отведоха някои вложители пред централния офис на КТБ в София.

Оказва се, че има сгрешени адреси или данни от личните карти. В тези случаи трябва да се попълни декларация до квесторите на КТБ, а те от своя страна в едноседмичен срок да решат всеки случай.

Вложителка на КТБ обясни, че квесторите на банката при подаването на адресната регистрация са сгрешили данни й и затова тя е пред офиса, за да бъде направена корекция. "Едно нещо е трябвало да свършат за шест месеца в затворена банка и това не са свършили както трябва", недоволства жената.

Опашка от вложители пред КТБ заради сгрешени данни
netinfo

Друг човек от чакащите пред затворения централен офис на банката с отнет лиценз описа неволята си: "Съпругата ми е починала. Защо е починала преди 6-ти - това ми е проблемът. Целият набор от документи - обикалям цял месец - и в края на краищата ми казват "Отидете при квестора". А ако бях от Тутракан? Отивам при квестора. Искат ми документ, след като съм се женил преди петдесет години, че не съм си променил брачния договор, понеже семейният кодекс е влязъл в сила преди три години и аз междувременно не съм направил някакво допълнение към брачния си договор, та обикалям не знам къде..."

Друг вложител пък разказа, че в документите му има разминаване с една буква и трябва да подаде жалба до квесторите, за да се направи поправка.

Човек, прибрал се в България от чужбина за две седмици, за да си вземе парите, се оплака, че също има проблеми заради допусната грешка: "Направена била грешка. Ами заради тази грешка няма ли отговорен? Какво е това "Направили сме грешка"? Не могат да го коригират сега. Трябва да напиша молба. След седем дни те щели да ми изпратят писмо, което може би ще пристигне след три месеца. Аз съм тук за две седмици и не мога да си взема парите".