Макар да е само на осем месеца, принц Джордж вече задава модни тенденции, тъй като всички дрехи, с които се появява, веднага се разпродават в британските магазини.
Каквато майката, такъв и синът - подобно на майка си Кейт Мидълтън, принц Джордж е на път да се превърне в модна икона, всяка изява на която се очаква с нетърпение от почитателите на модата, в случая от майките.
СНИМКИ: Бурен вятър посрещна принц Джордж в Нова Зеландия
Малкият Джордж, който в момента е на обиколка с родителите си в Нова Зеландия, отново предизвика фурор в сряда, облечен в гащеризон с избродиран платноход отпред. Той участва в първия си официален публичен ангажимент, игри с десет момченца и момиченца на неговата възраст, припомня БГНЕС.
Днес изявите му бяха на първа страница на всички британски вестници, а Дейли Мейл дори излезе с притурка от осем страници с "разтапящи сърцето" снимки. От всичко това печели и британската марка за луксозни детски дрехи Рейчъл Райли, която продава известния вече гащеризон. Въпреки цената от 75 паунда дрехата веднага се превърна в "бестселър", като размерите за 6-месечни и 12-месечни бебета бързо бяха изчерпани.
СНИМКИ: Дебютът на кралското бебе
В края на март бъдещият монарх даде сериозен тласък на модата на небесносините пуловери с изписано име върху тях, като позира за официална снимка с родителите си и кучето им Лупо. Британските медии съобщиха, че специализираният сайт My1stYears.com продал 1200 бройки от пуловера за няколко часа, а скоро след това той вече бил изчерпан.
"Изглежда, че малкият принц е наследил таланта на майка си като човек, който задава тенденции. Всичко, което носи, се продава като топъл хляб", каза тогава директорът на сайта Даниел Прайс пред списание Hello.