5300 клиенти обслужи НАП Монтана през ноември
5300 клиенти обслужи НАП Монтана през ноември / Дарик -архив

5300 данъкоплатци и осигурители са обслужени в офиса на Националната агенция за приходите в Монтана през ноември.

Над 1000 са посетили приходната администрация в областния град по повод подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 970 клиенти са посетили териториалната агенция заради въпроси, свързани със здравно-осигурителния статус. 300 са го направили поради необходимост от издаване на документ, 100, за да получат информация, а 60 - формуляри. За 300 клиенти причината е била уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», а за 160 - регистрация и промени в регистрацията. 180 клиенти са посетили офиса на НАП, за да подадат заявление за подаване на документи по електронен път, а 60 - на ПИК /персонален идентификационен код/.

Системата за управление на опашките е една своеобразна форма за противодействие срещу нерегламентираното извършване на услуги. Тя позволява и стриктен контрол върху работата на служителите. Системата автоматично отчита както средното време за изчакване и за обслужване, така и средното време, за което даден инспектор извършва съответната административна услуга.

9 мин. е било средното време за изчакване на клиент през ноември, а 6 - за обслужване.