Вече са готови петте документални филма, които показват новите туристически маршрути, разработени по проекта „Пъстрото лице на Добруджа”. Той обхваща четири общини – Добрич, Добричка, Балчик и Каварна, и е на стойност половин милион лева. Проектът цели активен маркетинг на туризма в региона.
Филмите презентират 15 маршрута, които обхващат общински туристически атракции – културни, природни и археологически забележителности на територията на четирите общини, съобщи зам.-кметът на Добрич Надежда Петкова. Предстои съвсем скоро да излезе алманах на маршрутите, а в една от националните телевизии ще се завърти имиджов клип.
На 31 октомври и 1 ноември в Добрич ще пристигнат 20 представители на туроператорски фирми, които се запознаят с разработените туристически пакети и ще видят петте филма и другите промоционални материали по проекта. След това първо посещение се очакват още две групи туроператори.
Новите продукти ще бъдат представени на туристическата борса в Лондон от 4 до 7 ноември, където четирите общини ще се включат в щанда на Министерството на икономиката, енергетиката и туризма. Следващите изяви по проекта са на борсите в Берлин и Букурещ, където също ще има срещи с туроператори.
„Очакваме през следващото лято да има продадени от новите туристически пакети и да привлечем повече туристи. Знаете, че музеите ни вече са ремонтирани и имат обновени експозиции, надяваме се догодина да заработи и туристическия информационен център”, коментира Петкова.