ЧЕЗ проверяват всеки сигнал за неточна сметка
ЧЕЗ проверяват всеки сигнал за неточна сметка / ЧЕЗ

„Разбираме притесненията на хората, особено сега, през зимата, когато много домакинства се отопляват с ток. Ще проверим и проверяваме всеки конкретен сигнал и жалба за неточна сметка за електроенергия", заявяват от ЧЕЗ- България.

Сигнали може да се подават в центровете за обслужване на клиенти, на електронен адрес zaklienta@cez.bg или на телефонен номер 070010010.  За целта потребителите трябва да съобщят своя клиентски номер или номер на електромер.

Всеки клиент, подал жалба, ще получи отговор с резултатите от проверката.  В случай, че е допусната грешка от страна на ЧЕЗ, тя ще бъде незабавно коригирана.

За периода на проверка по жалбата няма да се пристъпва към преустановяване на електрозахранването. Клиентите имат възможност, в случай че плащането на сметката за ток ги затруднява, да поискат разсрочване на дължимата сума. Това се извършва в Център за обслужване на клиенти или по имейл на адрес zaklienta@cez.bg.

С Решение на ДКЕВР, считано от 01.07.2012 година бяха определени цените за енергия. Това Решение е публикувано на интернет сайта на ДКЕВР. 

ЧЕЗ е само част от веригата на ценообразуването и на ЧЕЗ се падат по-малко от 17% от крайната цена за клиентите.