Шведският автомобилостроител "Волво" обяви, че проучва възможността да вдигне производствен център в Индия като част от плановете си да увеличи двойно световните си продажби. Компанията цели да удвои продажбите си по света на 800 000 автомобила до 2020 от сегашните 440 000 годишно.
"Има смисъл в това да построим производствено съоръжение в Индия, тъй като целим продажбите ни тук да достигнат 20 000 до 2020", обясни изпълнителният директор на "Волво Ауто Индия" Томас Ернберг в западния град Ахмедабад. Група в рамките на Волво в момента изготвя доклад за изпълнимост, пише БГНЕС.
Европейската марка продаде 820 коли в Индия през тази година. Резултатът е с 320 автомобила по-висок спрямо предходната 2011-а. Компанията очаква през 2013 година продажбите да достигнат 1200 превозни средства.