425 персонални идентификационни кода за достъп до електронни услуги са издадени до момента в офиса на НАП във Враца. От началото на тази година НАП предостави на своите клиенти достъп до определени електронни услуги, чрез персонален идентификационен код /ПИК/, които им гарантират техните трудови и социални права.
С ПИК гражданите могат да проверяват в интернет върху каква сума работодателите внасят осигурителните им вноски, да получат информация за членството си в пенсионен фонд, както и да видят какъв трудов договор е декларирал пред НАП техният работодател. Чрез ПИК клиентите на приходната агенция могат да поискат и издаването на документ, като например удостоверение за липса на задължения.
Клиентите на НАП могат да получат своя ПИК като подадат заявление по образец, което може да се изтегли от www.nap.bg. Документът може да се подаде във всеки офис на НАП, но получаването му става в офис на агенцията по постоянен адрес. От приходната агенция призовават гражданите да се възползват от предоставените им услуги, да не се колебаят и да заявят своя ПИК, като за издаването му не е необходимо закупуване на електронен подпис.