Жителите на Приморски се оплаквали най-много от инфраструктурата
Жителите на Приморски се оплаквали най-много от инфраструктурата / Дарик Варна, архив

Най – често отправяните сигнали и въпроси към администрацията в „Приморски” през изминалата година са били свързани с инфраструктурата и околната среда, незаконното строителство, сметопочистването и сметоизвозването, междусъседските отношения, съобщиха от района.

От администрацията имат амбицията да работят за подобряване на инфраструктурата като цяло, да продължат усилията за подобряване на качеството на административното обслужване на гражданите.  Ще продължи полагането на системна грижа за почистването и поддържането на зелените площи, осветлението, местата за обществен достъп.

За да бъде постигната по – голяма ефективност при осъществяване дейността на районната администрация и  по – добро взаимодействие с гражданите, е обърнато специално внимание на контролната и превантивната дейност.

През отчетния период са обработени 965 сигнали, жалби и писма от Община Варна, РДНСК и други институции, 161 заявления за узаконяване, и други 117 заявления за откриване на строителна линия. През 2013 г. служителите от Дирекция „Обществен ред и контрол” са извършили 355 проверки, съставили са 109 констативни протокола и 73 акта.