Общинският съвет прие Програма за капиталовите разходи на община Добрич за 2017 година. Тя е на стойност 26,8 млн.лева, като 25,5 млн. лв. от тях са средства по защитени от общината проекти. Според арх. Емилия Добрева програмата не дава възможности за истински капиталови разходи и не предлага нищо ново по същество. Тя предложи да отпаднат парите за микрофонна уредба в залата на ОбС /7500 лв./ Това се оказа невъзможно, тъй като сумата представлява доплащане за уредбата, която вероятно ще бъде готова за следващото заседание на местния парламент.
Мая Димитрова от БСП заяви, че в програмата не са предвидени средства за рехабилитация на улиците, които са в окаяно състояние. Тя попита ще се изпълни ли най-после канализацията на улиците „Разлог“ и „Вежен“, която е планирана отдавна.
Надежда Петкова от ГЕРБ заяви, че има нулев ефект от запълването на дупките по улиците и поиска отговор те водят ли се на отчет и какви са критериите за ремонтите на уличната мрежа. Кметът Йордан Йорданов отговори, че ще бъде предоставен подробен доклад – улица по улица. Зам.-кметът Боян Коларов поясни, че при ремонтите приоритет имат най-натоварените улици, които поемат градския транспорт. Избягват се улиците, които ще бъдат обект на проекта за водния цикъл. Той допълни, че обектите в програмата не търпят отлагане, особено преходните от м.г.
Програмата за капиталовите разходи бе приета с 25 гласа „за“, 2 „против“ и 11 „въздържали се“.
Мая Димитрова от БСП заяви, че в програмата не са предвидени средства за рехабилитация на улиците, които са в окаяно състояние. Тя попита ще се изпълни ли най-после канализацията на улиците „Разлог“ и „Вежен“, която е планирана отдавна.
Надежда Петкова от ГЕРБ заяви, че има нулев ефект от запълването на дупките по улиците и поиска отговор те водят ли се на отчет и какви са критериите за ремонтите на уличната мрежа. Кметът Йордан Йорданов отговори, че ще бъде предоставен подробен доклад – улица по улица. Зам.-кметът Боян Коларов поясни, че при ремонтите приоритет имат най-натоварените улици, които поемат градския транспорт. Избягват се улиците, които ще бъдат обект на проекта за водния цикъл. Той допълни, че обектите в програмата не търпят отлагане, особено преходните от м.г.
Програмата за капиталовите разходи бе приета с 25 гласа „за“, 2 „против“ и 11 „въздържали се“.