Най-странните оплаквания и изисквания на гостите на хотели
Най-странните оплаквания и изисквания на гостите на хотели / Thinkstock/Getty Images

Супа от крокодил, вана с мед или шоколад и доставка на мъртва мишка - това са само част от най-странните поръчки, получени в хотели по света от техни клиенти. Те са събрани от търсачката за хотели Skyscanner.

Според анкетата, проведена сред 400 хотела в 49 страни на интернет сайта catererandhotekeeper.co.uk, изискванията на гостите не се ограничават до събуждане сутринта или допълнителна завивка.

Начело излизат претенции като "чаршафите са много бели", която изпреварва дори "морето е твърде синьо", "сладоледът е твърде студен" или "ваната е твърде голяма".

Клиент е поискал да му се направи отстъпка защото "спал лошо заради хъркането на приятелката си". Сред отзивите има и такива, че "кучето не хареса престоя си тук", придружен съответно с искане за връщане на парите.

Оказва се, че клиентите може да са недоволни от това, че "сервитьорът е твърде хубав", "във вегетарианското меню няма пържола", "хотелът няма изглед към морето", когато става въпрос за лондонския хотел "Мейфеър" например.

Особено впечатляваща е жалбата на майката на младоженец, която е възмутена, че не е получила стаята "за младоженци на меден месец" на хотела. Доста изненадваща за персонала е била и поръчката за доставка на чаша вода на всеки час в стаята през цялата нощ, или на 15 краставици дневно, както и тоалетно казанче захранвано с минерална вода или медена вана, пише БГНЕС.

Изборът на победители очевидно е бил труден при заявки за "кози звънци, за да ми помогнат да заспя" или "вана с мляко с какао", "16 възглавници"... за един клиент, "супа от крокодил" и "нека пилешките бутчета в порцията да са само десни".

Skyscanner е най-големият европейски сайт за организиране на пътувания и трети в света с 25 млн. посещения месечно.