Краят на света не идва в петък
Краят на света не идва в петък / снимка: Reuters, архив

Наближава сакралната дата 21 декември 2012 година, когато се очаква светът да се свърши един път завинаги! Така казали някога маите...

За да сме наясно, още от самото начало ще кажа, че на 21 декември няма да настъпи краят на света. Със сигурност. Със същата сериозност ще ви предскажа, че на 21 декември няма да спечелите от тотото. А няма да спечелите от тотото, не защото ще настъпи краят на света, а защото 21 декември е петък и не се теглят тиражите.

Е добре, може ли наистина да настъпи краят на света?

Отговорът е "не, не може!". Това е научен факт и българските политици го доказаха. Източници от дясно са заявили, че две масови изчезвания в един и същи период не са възможни от научна гладна точка и след като СДС е на път да изчезне съвсем, то Земята ще оцелее.

И така, няма страшно, всички на планетата Земя ще посрещнем изгрева на слънцето на 22-ри декември.

Но нека все пак да разгледаме някои хипотези и научно да ги обясним.

Първа хипотеза: пълномащабна ядрена война

Невъзможно. След като се скрихме под противоракетния чадър на НАТО, няма как да ни удари ядрена бойна глава. Иран има ракети, но няма ядрени глави, а Северна Корея има глави, но е твърде далеч. Българите ще оцелеем, значи няма да настъпи краят на света.

Втора хипотеза: смъртоносна пандемия

Бързо развиваща се епидемия, която затрива човечеството, е следващата хипотеза. Възможна, но също така много малко вероятна за изпълнение на 21 декември. От института за заразни и паразитни болести към БАН ни увериха, че тъй като 21 декември е работен ден, няма как да плъзне заразата, защото са на работа. Освен това, от там ни увериха, че всички служители на института са имунизирани с новата противогрипна ваксина - щам B.O.I.K.O. /да се чете, както си ще/ и нещата са под контрол.

Отпада.

Трета хипотеза: удар на Земята с космическо тяло

Ако тялото е достатъчно голямо, за да предизвика масов мор по добитъка и унищожение на човечеството, астрономите вече да са го засекли, да са изчислили орбитата и да са казали дори къде точно ще се блъсне в Земята. А астрономите си мълчат, значи нищо не са открили, значи към Земята не лети космически убиец, който да ни цапардоса баш на 21 декември, значи отхвърляме тази хипотеза. Или пък астрономите си мълчат, не казват, а знаят! Малко вероятно. Защото те наскоро получиха уверенията на премиера, че пари, за да гледат в небето ще има, така че, след намесата на Борисов, те вече гледат нагоре и няма как да се промъкне огромният метеорит. Спасени сме.

Отпада.

Четвърта хипотеза: изригването на супервулкан

Добре информирани източници от БАН заявиха, че след дълго гладуване са установили - супервулканите никога не изригват в петък. И тъй като 21-ви декември се пада в петък, от БАН посочиха, че няма да изригне супервулкан. Светът е спасен. Те благодариха за това откритие на министър Дянков, а той посочи в декларация, че е първият финансов министър, допринесъл за развитието на вулканологията - установяването на дните от седмицата, в които не може да изригне супервулкан.

Пета хипотеза: Черна дупка ще засмуче Земята

Първи за тази възможност се сетиха българските военни, които още през 90-те години на миналия век, знаейки за предсказанията на маите /военното ни разузнаване винаги е било на ниво/, започнаха своите изследвания в Царичина, където изкопаха огромна дупка, превърнала се в черна такава. Те установиха, че дупката, макар и тъмна, не засмуква.

Чак години по-късно, учените в CERN започнаха подобни опити, като също изкопаха дупка, но за да цакат българските военни, те я направиха доста по-голяма и я нарекоха Андронен Колайдер. И сега си седят вътре и се опитват да сблъскат две елемнтарни частици. Какъв е смисълът, питам ви? И биха ли седели вътре, ако на 21-ви декември се очаква краят на света. Не!

Отпада.

Шеста хипотеза: гигантско слънчево изригване

Слънцето изригва мощно и ни праща огромно количество заредени частици, които издухват земното магнитно поле и ни изпичат за обяд на 21 декември. Има само една малка подробност, никой на слънцето не чете готварски книги.

Отпада.

Седма хипотеза: изчезването на магнитното поле на Земята

Много вероятна хипотеза, тъй като, както знаем, някои наши братя, български граждани, са склонни към обсебване на всичко що е проводник и връщането му на вторични суровини. Когато изчезнат всичките проводници, няма да тече ток, няма да има поле, няма кой да ни пази от силно заредените слънчеви частици и тогава ще се изпържим... Но тъй като родната полиция ни пази, както е казал певецът, обсебването е в нормални граници и магнитното поле остава цяло. Земята е спасена. Засега.

Осма хипотеза: извънземни нападат Земята

Ще ви открия една дълбоко пазена тайна. Извън земни няма. Поне в близката околност. ДАНС доказа това, като се опита да ги подслуша, дори взе съдебно разрешение, но не чу нищо, освен няколко разговора за комисионни, но в последствие се оказа, че не се били извънземните, а лобистите.

Баумгартнер също не видя нищо от балона, така че...