Новините и публицистиката на медията са с пълна доминация в телевизионния ефир
С финала на най-романтичното риалити в телевизионния ефир – „Един за друг“, бе отбелязан краят на пролетния сезон на NOVA. В 41 епизода българските зрители бяха свидетели не само на отношенията между двойките, но и на амбицията им да достигнат първото място. Този телевизионен сезон започна и завърши с „Един за друг“, като успешният старт бе последван и от изключителен финал за продукцията на NOVA.

Според официалните пийпълметрични данни, аудиторният дял сред зрителите в активна възраст (18-59 г.) и за трите ключови развлекателни формата на NOVA e далеч пред конкуренцията. Средно за целия пролетен сезон, разликата между резултатите на NOVA и тези на втората телевизия в класацията при най-гледаното предаване в българския ефир „Като две капки вода“ е няколко пъти. Значителна разлика отчитат и шестият сезон на Hell’s Kitchen, както и петият на „Един за друг“.

За пореден сезон новините и основните публицистични предавания на NOVA отчитат значителна преднина. Те са категоричният избор на аудиторията в активна възраст и се позиционират на първо място в българския телевизионен ефир.

В сутрешните часове „Здравей, България“ продължава да води убедително в класацията, а съботно-неделното предаване „Събуди се“ запазва огромната си преднина пред конкуренцията. Ненадминат по резултат остава публицистичният формат „На фокус с Лора Крумова“, както и централната и късната емисия новини на NOVA.


Лятото с NOVA също обещава вълнуващи моменти и добро настроение. От 3-ти юни любимият водещ Герасим Георгиев-Геро ще бъде всяка делнична вечер със зрителите в новото приключение „Скрита самоличност“, а на 14-ти юни започва UEFA EURO 2024, което NOVA ще излъчи съвместно с Българската национална телевизия.