От 8 април по книжарниците ще се появи първата книга на Мила МикОф -автор на най -популярния сред младите хора блог. Urban Jungle е издание на VIPART, чийто собственик е PR консултантът Цветелина Узунова. Книгата вече има и свой сайт urbanjungle.bg, където могат да се прочетат някои откъси, да се следят новините около авторката и книгата, както и да се поръча онлайн.
Книгата е базирана на блога на Milla MicOff. Тя е само на 22 години, но вече е един от най-четените млади автори в мрежата, има и свой фен-клуб. Според неговите членове, в нета вече е налице urbanjungle - мания. Само за 20 дни са регистрирани близо 4000 влизания, а това е сериозна статистика за млад и нерекламиран досега автор, смятат издателите.
Urban Jungle всъщност е дневникът на едно българско момиче, което мечтае, задава си въпроси, търси отговори...така, както всеки човек. Това е светът на една добре образована млада жена, която говори няколко езика, интересува се от изкуство, мода, обича да пътува и да опознава света. Но любимото й занимание е да изучава хората, да разнищва човешките взаимоотношения, особено в „градската джунгла" на София. Нейната книга не се вписва в стандартите и затова се очаква да бъде любопитна за широк кръг читатели, смятат издателите. „Освен класен екземпляр в градската джунгла, Мила е оперна певица. А те пеят без микрофон - "mic" is "off". Освен че така пее, тя така и пише - няма нужда да бъде подсилвана изкуствено", коментира редакторът на книгата Михаела Петрова.
Издателите са убедени, че талантите на България трябва да бъдат подкрепяни и затова са застанали зад този проект. Цветелина Узунова поясни още, че книгата е не само едно забавно и приятно четиво. Urban Jungle всъщност е послание и е само първата стъпка от една голяма обществена кампания.
След премиерата на 8 април в Галерия Индустриална в столицата предстоят серия от срещи из страната, на които ще бъдат дискутирани вечните теми за любовта, секса, ревността, търсенето на идеалната половинка ... Партньор в този ред е международният дамски клуб ZONTA. "Ще бъде интересно да сравним как мислят хората в различните градове в страната - при това не само жените. Мъжкият интерес към книгата е не по-малък, защото господата винаги са били изкушени да надничат в женския емоционален свят, особено пък що се отнася до това какво жените мислят за тях. Вече има интерес и за съвместни проекти с различни издания и тв предавания", съобщи Цветелина Узунова
Най-търсеният български автор в момента Захари Карабашлиев написа от САЩ специален предговор за първата книга на Мила, в който казва: "Леко, забавно и по дяволите толкова остроумно! "Urban Jungle" e интелигентен хибрид между блог, дневник и неделя следобед на бяло вино с готини хора. "Urban Jungle" е обречена да бъде четена на глас. В тези чорлави и нетърпеливи страници ще докоснеш нещо диво, красиво и много, много истинско - душата на момиче."
Оригиналната корица на книгата е дело на дизайнерския екип на списание EVA, който е използвал и фотосесия на топ модела Глория. Сайтът е изработен от най- награждаваната web компания у нас Firefly Studios. Специално за премиерата винарна къща Villa Vinifera- Брестовица пуска бутикова серия с етикет Urban Jungle. Гостите на премиерата ще получат като подарък картичка, изработена от рециклирана хартия. В нея с уникална технология са поставени семена на растения. Издателите са подбрали този нестандартен подарък, за да покажат, че всеки сам засажда своята „градска джунгла".