Каква е връзката между големината на женския бюст и пазаруването?
Каква е връзката между големината на женския бюст и пазаруването? / снимка: ThinkStock/Getty Images

Склонността към пазаруване при жените не зависи толкова от кесията, колкото от размера на сутиена, съобщи в. "Дейли мейл", позовавайки се на проучване на портала за интернет търговия Alibaba.

Жените с размер на чашката А и В са доста пестеливи, докато по-надарените са склонни да купуват повече луксозни стоки. Порталът Alibaba сравни продажбите на бельо с общите поръчки на клиентките и ги постави в пет категории - от малко до много пазаруващи.

Анализът показва, че само седем процента от жените с чашки В на сутиена са в категорията на харчещите много пари, докато там са 17 процента от притежателките на чашки С, 24 процента от тези с чашки D и 33 процента от най-надарените с чашки Е.

Общо 65 процента от притежателките на малък бюст (до размер В) попадат в категорията на малко харчещите, докато тези с размер С и по-големите са предимно в групата на средно и повече харчещите.

Едно от възможните обяснения е, че по-малки сутиени купуват по-млади жени, а те са и с по-ниски доходи. Високата цена на сутиените за най-пищните жени обаче може да е изкривила резултатите.

Източник: БТА