Приемна на ЧЕЗ в Община Видин
Приемна на ЧЕЗ в Община Видин / Дарик Враца

На 5 ноември 2014 г. ЧЕЗ ще организира приемна за битови и бизнес клиенти от Община Видин. Инициативата се осъществява със съдействието на Община Видин. Приемната ще се проведе от 10:00 часа в заседателната зала на Общинския съвет на I етаж в сградата на Общината. По време на срещата на разположение ще бъдат регионалните ръководители от четирите основни направления в „ЧЕЗ Разпределение България" АД - „Експлоатация и поддържане", „Развитие на мрежата", „Реализация на инвестициите" и „Мерене и управление на данните".

В инициативата ще се включи и представител на „ЧЕЗ Електро България" АД. По време на срещите потребителите ще могат да представят конкретни казуси и да зададат своите въпроси. Всеки клиент ще получи индивидуален отговор след подробно разглеждане на представения от него случай.

„Грижата за потребителите е основен приоритет за ЧЕЗ. Целта ни е да бъдем максимално близо до клиентите, да водим открит диалог с тях. Всеки, който посети приемната, ще бъде изслушан и въпросите му ще получат необходимото компетентно внимание", каза Димчо Станев, Директор „Обслужване на клиенти" в „ЧЕЗ България" ЕАД.

Инициативата във Видин е част от кампанията, която ЧЕЗ стартира от 20 октомври, за организиране на приемни в 14 населени места от Западна България - Благоевград, Ботевград, Бяла Слатина, Видин, Враца, Дупница, Кюстендил, Ловеч, Монтана, Перник, Плевен, Разлог, Сандански и Тетевен.