Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother
Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother / netinfo

Категоричен победител в битката за зрителско внимание - така може да се определи първият епизод на VIP Brother 2014. Според данните на независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen (Mediaresearch), Нова е най-гледаният ТВ канал в България в часовия интервал 20:00 - 23:22.

С дял от 38.8 % от всички зрители в активна възраст (18-49 години), гледали телевизия по това време, Нова се оказва с почти 2 пъти по-голяма аудитория от втората телевизия в класацията - bTV (с дял от 20.9%). Разликата между двете телевизии е дори по-голяма сред младата телевизионна аудитория (на възраст 18-34 години), където Нова отчита дял от 44.1%, докато следващата телевизия привлича едва 20.7% от гледащите в този момент.

Сървайвър не оцеля след старта на VIP Brother
netinfo
Още в първите 10 минути на предаването Нова успява да спечели лидерска позиция сред българските канали. Аудиторията на предаването нараства постоянно, като след 21:30 е 2 пъти по-голяма от тази на втората телевизия в класацията. Час по-късно разликата в броя зрители между първата и втората телевизии е вече над 4 пъти.

„След изключително успешния старт на X Factor през изминалата седмица, резултатът от първия епизод на VIP Brother потвърждава, че в момента създаваме най-качествените предавания в България", коментира Дидие Щосел, Главен изпълнителен директор на Нова Броудкастинг Груп.