На 6 януари 1995 г. започва да излъчва Дарик радио Враца
На 6 януари 1995 г. започва да излъчва Дарик радио Враца / снимка: Dariknews.bg, Враца

Дарик радио Враца започва излъчване от 6 януари 1995 г. на 87.90 MHz. Това е първото радио, което открива своя станция във Враца.

От 6 юни 2002 г. програмата се излъчва на нови честоти - на 107.30 MHz от предавател във Враца се покриват Мездра, Роман, Криводол, Бойчиновци, Монтана, Берковица, Вършец, Годеч, Козлодуй и на 91.00 MHz от предавател в Белоградчик се покриват още Чипровци, Брусарци, Вълчедръм, Лом, Димово, Грамада, Дунавци, Видин, Калафат, Брегово и Кула.

През май 2007 г. е пуснат нов предавател за Монтана и региона на 106.40 MHz, като от април 2012 г. този предавател е качен на предавателна станция Петрохан над Берковица и излъчва националната програма на Дарик радио.

Дарик радио е първото частно радио в България с национален лиценз. Медията стартира своята програма на 21 януари 1993 г. точно в 12.00 ч.

Дарик e българска радиомарка, която се отличава с висока разпознаваемост и доверие. Със своя специфичен talk/news/sports/music формат, Дарик радио представя 24-часов микс от модерни програми, които гарантират висока слушаемост.

Заедно с това продължителността на слушане на Дарик остава една от най-високите в България. Свободата на този формат дава възможност за безгранично разнообразие от теми, гости, програмни елементи, които превръщат всеки ден в неповторимо преживяване за слушателите.

Проучвания показват, че Дарик е най-предпочитаното радио в таргет групата 20-64 години. To е лидер сред слушателите с висше образование, с над средните за страната доходи и икономическа независимост. С изключително стабилните си показатели, за последните няколко години то се утвърждава като истински пазарен лидер и в национален мащаб, благодарение на своите 16 регионални радиостанции, които създават ежедневна собствена програма.

Аудиторията свързва марката Дарик с вдъхновяващи програми, топводещи, непрекъснати провокации и изненади. Дарик е вечно променяща се медия, която държи на своето наследство, иновативен мениджмънт, динамични маркетингови идеи и креативност.