Ясни са някои от заместник-кметовете в Община Сливен
Ясни са някои от заместник-кметовете в Община Сливен / Дарик Сливен Архив

Кметът на община Сливен Кольо Милев се срещна с общинската администрация и представи част от екипа си, с който ще ръководи институцията през мандат 2011 - 2014 година. Кметът заяви принципите,  по които ще се работи в администрацията - деловитост, пестеливост, всеотдайност при изпълнение на служебните задължения и работа, изцяло подчинена в полза на гражданите и Сливен. „Работим за хората" - каза на служителите кметът Милев.

Кольо Милев предвижда редовни срещи с администрацията. Досегашните зам.-кметове и секретарят на общината са освободени от длъжност по тяхна лична молба и със заповед на кмета Милев.

По сега действащата общинска структура за зам.-кмет с ресор "Финанси, икономическо развитие и европейски програми" е назначен Румен Андонов, бивш зам.-кмет в този ресор. „Не се връщам в общината след седем години за реваншизъм, изключително тежко е финансовото състояние и моля за вашето съдействие и отговорна работа за излизане от кризата" - заяви Андонов.

Зам.-кмет по "Устройство на територията, строителство, екология и общинска собственост" ще бъде Иван Манчев, доскорошен ръководител на общинска фирма. Той подчерта пред общинска администрация, че много от хората с които ще работи са му познати от предишната работа и се надява на сътрудничество и отговорност.

По новата структура на общинската администрация предстои назначаване на нов зам.-кмет Румен Стоилов с ресор „Международно сътрудничество, проекти, програми и общински план за развитие". Румен Стоилов е роден в Сливен. От десет години живее и работи в София. Консултант и ръководител на екипи, занимаващи се с европейски проекти и инвестиционно банкиране. „Приемам предизвикателството и съм оптимист", каза Румен Стоилов.

На следващата среща с администрацията в понеделник, 14 ноември кметът Милев ще представи зам.- кмет с ресор "Социални и хуманитарни дейности" и секретар на общината.

В общинската администрация на незаетите места ще бъдат назначени нови хора и след това предстои оптимизация на дейността, каза още кметът.