Търсят слоган  за марката „Странжда”
Търсят слоган за марката „Странжда” / БФБ

 

 

Конкурс за рекламно мото, което да представя регионалната марка”Странджа”  организира  Българска фондация Биоразнообразие и Дирекцията на Природен парк „Странджа”. Слоганът ще бъде поставян върху етикети, бланки, пликове, рекламни материали, интернет страници и др.

Изискванията са  за кратко и съвсем ясно формулирано изречение , да се запомня лесно, да действа емоционално на потребителя, да предизвиква въображението му. Конкурсът е анонимен и в него могат да участват фирми и отделни лица без значение от своята възраст, пол, религия. Предложенията ще се приемат до 10 февруари на адреса БФБ в Бургас- ул. Гурко 53, бл.1, ап.1. Те ще се оценяват от комисия от  представители на Дирекцията на ПП „Странджа”, Българска Фондация Биоразнообразие и PR експерти. Проектите ще бъдат  преценявани  по своята оригиналност, креативност, запомнящ се ефект, връзка със Странджа. Слоганът ще бъде регистриран в Патентното ведомство на България. Резултатите от конкурса ще бъдат обявени до 15 февруари, като наградата за предложението, класирано на първо място, е в размер на 200 лв.

Регионалната марка „Странджа” се дава на сертифицираните къщи за гости, продукти, услуги и др., намиращи се или произведени на територията на Природен парк „Странджа” и носещи спецификата на района.

През 2008 година след конкурс беше изработено логото на регионалната марка «Странджа».  Участваха 84 предложения на 45 автори от цялата страна. Знакът бе определен от комисия, в която взеха участие представители на местните институции и сдружения, регионални НПО, бизнес структури, собственици на къщи. Сертификатът цели да развие селско стопанство, туристически услуги и оферти, базирани на „зеления” имидж на Странджа планина.