Втори опит прави Общината да намери туристическия слоган на Добрич
Втори опит прави Общината да намери туристическия слоган на Добрич / Дарик Добрич

Община град Добрич обявява за втори път конкурс за изработване на проект за туристически слоган. Посланието ще бъде неразделна част от печатни рекламни материали, информационни и промоционални носители, сувенири и албуми, уеб сайт, електронна и медийна реклама.

Целта на конкурса е да бъде открито посланието към туристите, което представя най-точно град Добрич като целогодишна туристическа дестинация за културно-исторически, спортен, конгресен, панаирен и бизнес туризъм.

Конкурсът е открит, като право на участие имат всички български и чуждестранни физически или юридически лица и техни обединения. Всеки участник има право да представи до три слогана, всяко на български и английски език.

Подаването на предложенията се извършва само по електронен път на официалния електронен адрес на Община град Добрич: dobrich@dobrich.bg в срок до 10 януари 2017 г. включително. Конкурсната програма и декларацията, която трябва да се попълни от всеки участник, са публикувани на сайта.

Припомняме, че преди няколко дни бе отчетен резултатът от първия конкурс за туристически слоган, при който от постъпили десетки изречения, подадени от 12 участници, не бе избрано нито едно. След избора на слоган, предстои да се обяви и конкурс за изработка на туристическо лого на Добрич.