ОИЦ Враца отчете успешна кампания „Заедно за съпричасността
ОИЦ Враца отчете успешна кампания „Заедно за съпричасността / ОИЦ Враца

Приключиха информационните срещи на Областния информационен център- Враца от националната кампания „Заедно за съпричастността". Близо 150 доброволци на Българския червен кръст, представители на неправителствени организации и общински служители от цялата врачанска област бяха запознати с актуалните и предстоящи процедури по Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси", които са насочени към нуждаещите се от социални услуги. Кампанията започна на 16 ноември 2015 година с пресконференция в град Враца, на която всички присъстващи медии бяха запознати с нейната същност и цел.

От 16 до 24 ноември в десетте общини експертите на центъра представиха операции, насочени към подобряваневъзможностите за включване на пазара на труда: „Младежка заетост", „Обучения и заетост на младите хора", „Ново Работно място 2015" „Активно включване", „Развитие на социалното предприемачество", „Предоставяне на услуги в дома" и други, които дават възможност и за интеграция чрез стажуване, обучение, придобиване на ключови компетентности, за заетост, разкриване на нови работни места и други възможности допълващи широкия спектър от разновидни услуги на ОП „Развитие на човешките ресурси" за хората в нужда.

ОИЦ Враца отчете успешна кампания Заедно за съпричасността"
netinfo

Всички участници в срещата получиха информационен бюлетин с най-актуалните процедури и атрактивни предстоящи възможности.

Националната кампания „Заедно за съпричастността" се осъществи в партньорство с мрежата от 28 информационни центъра, Българския червен кръст и Управляващия орган на ОП „Развитие на човешките ресурси". Инициативата има за цел да помогне на уязвимите групи- лица получаващи енергийна помощ за отоплителен сезон 2014 - 2015 година и една нова категория - пострадали от бедствия, аварии и катастрофи през 2013,2014 и 2015г. да бъдат информирани за възможностите, които се предоставят от Оперативна програма „Развитие на човешките ресурси" 2014-2020 г.