Кои са качествата, ценни за един работодател и как да спечелиш доверието му?
Кои са качествата, ценни за един работодател и как да спечелиш доверието му? / netinfo

Или какви са хората, с които ПроКредит Банк работи и търси?

Има ли „тайна" формула, която помага при кандидатстване за желаното работно място? Коя е онази уникална комбинация от умения и ценности, които могат да направят един кандидат желания служител? Повечето работодатели търсят специфичен набор от умения за позициите, които предлагат. ПроКредит Банк също търси това, но отива по-далеч като избира своите бъдещи служители и по споделени ценности. Константин и Кристина са такива хора - и двамата са започнали работа след успешно премината 6-месечна подготовка в Програма Млад банкер. Кристина - участник от първите групи, Константин - от последните. Единият е от Пловдив, а другият е работил там. При записването си в Програмата за Кристина става ясно, че добрата комуникация и правилният подход към различните хора са ключови, за да бъде свършена професионално работата. Предизвикателството пред Константин се оказва подходът към различните задачи, подреждането им по важност и разпределението им на основни стъпки. В момента и двамата са част от екипа на банката във Варна и споделят, че Програмата им е дала ключа към преодоляването на тези предизвикателства. Повече за това какви са хората, които правят положително впечатление още с кандидатстването си в ПроКредит Банк, разказват няколко служители, работили с Кристина и Константин по време на практическата им подготовка в клоновата мрежа.

Ани, Експерт банкови услуги в клон в Пловдив, си спомня: „Още, когато ми представиха Константин, ме впечатли ведрата му усмивка и откритият начин, по който разказа за себе си. Напълно свободно сподели впечатленията от подготовката си до момента и аз бях изненадана от точните му наблюдения и коментари. Кристина, от друга страна, е много деликатен и в същото време аналитичен човек. С вниманието си към детайлите и прецизността в работата бързо печели доверието на клиентите. Освен всичко друго, и двамата са добри слушатели. За хора, които работят с клиенти, това са ключови качества - да можеш да разбереш нуждите на клиента и да предложиш най-удачната за него услуга.

Георги от отдел Кредитен риск, ПроКредит Банк в София, говори и за двамата, като високо оценява критичното им мислене и аналитичните им способности да събират необходимата информация, да адресират важни проблеми и да търсят варианти за решаването им. „Впечатлен съм от желанието им да преодолеят личните си притеснения и да се научат по-бързо как да определят, планират и организират задачите си в кратки срокове. Това говори за тяхната способност да се ориентират в различни ситуации и с различни клиенти", казва Георги.

Управителят на клона на ПроКредит Банк в Пловдив, Делчо, където и Кристина, и Константин, са се обучавали, не скрива удовлетворението си, че в банката работят такива служители: „И Кристина, и Константин, са отборни играчи, уверени, посветени на работата си. С всеки изминал ден се вижда как подобряват умението си да комуникират с клиенти. Позитивни, енергични, същевременно толерантни и с развит усет за нуждите на колегите и клиентите си. В голям клон като нашия клиентите са много и изключително разнообразни, затова намирам тези качества за особено ценни. Уважавам способността им да поддържат позитивна средата, в която работят. Разбира се, и двамата имат да учат още много, трябва да положат и още много лични усилия, за да станат добри специалисти. Но това е пътят към постигане на оптимални бизнес резултати, а те и двамата са мотивирани да докажат, че могат да се справят".

Това са Кристина и Константин - две отделни личности, чиито чисто човешки качества ги правят ценни за колегите, клиентите и за банката. И за двамата, както и за всички останали служители в ПроКредит Банк, е важно, че имат свободата да изразяват открито вижданията си, да отстояват позициите си и да споделят едни и същи ценности.

А от своя страна, банката ги спечелва и с отговорния си подход към хората и природата. Грижата за деца в нужда и подкрепата на зелени инициативи се превръщат и в лични каузи на служителите. Кристина и Константин не правят изключение и отделят време и грижа за тях. И за двамата е ценно, че етичното отношение към хората и природата са не само думи от сайта на банката, а реалност.