По времето на Петър Паунов, стотици пъти ръст в броя продадени билети за театър, кино, галерия, музей и за общинския плаж
По времето на Петър Паунов, стотици пъти ръст в броя продадени билети за театър, кино, галерия, музей и за общинския плаж / Влади Владимиров, Дарик- Кюстендил

Кюстендил е град с потенциал и бъдеще и това го доказва най- коректното мерило- броят на продадените билети за културните институти в града и за атракциона, какъвто е общинския плаж, каза кандидатът за кмет на коалиция "Кюстендил" и досегашен кмет на общината Петър Паунов. Той представи статистиката за продадените билети в ХГ "Владимир Димитров- Майстора", Регионалния исторически музей, театъра и киното, заедно с кандидатите за общински съветници Иван Андонов, Чавдар Ненов и Мая Станойкова.

"През последните 8 години наблюдаваме един сериозен ръст на развитието на културния живот в нашия град. По мнението на критици от национален и международен мащаб, Кюстендил се развива като един от водещите културни центрове и културния живот в нашия град не отстъпва и на най- големите градове в страната", заяви досегашният председател на ОС и председател на читалище "Братство 1869" Иван Андонов.
ХГ "Владимир Димитров- Майстора" отчита за 2007 година продадени билети на стойност 8 110 лв., а за 2015 г., до момента- 8 863 лв.
Ръстът за РИМ е още по- значителен, при приход от билети за 2007 г.- 535, 50 лв., за тази година той вече е 6 453 лв.
Красноречива е статистиката за работата на кюстендилския театър и кино от 2005 г. до днес. За съжаление, за преди 2005 г. липсва информация, сами можете да си отговорите защо?, коментира директорът на общинския театър Чавдар Ненов.
През 2005 г., броят продадени билети е 1 085. През 2008 г. той вече е- 5 229. От 2011 година към статистиката се присъединява и киното, като продадените билети са 23 846.
За миналата, 2014 г.- 32 813 билета за кино и театър за продадени в Кюстендил.
"Всеки може да си направи сметка за положителния прогрес. За 2014 г., кюстендилският театър се оказа финансово най- ефективния театър в България. Ние възвърнахме 51% от субсидията, която сме получили. След нас се оказа Малък градски театър зад канала с 47%. Имаме инвестиционен проект за основен ремонт за театъра, който е изготвен и очакваме финансирането му през следващата година", заяви кандидатът за общински съветник на Коалиция "Кюстендил" Чавдар Ненов.


"Постарахме се да стъпнем на нещо изключително коректно, а именно брой продадени билети. Някои се опитва да прокарва тезата за загиващ град или неработещи институции. Безпощадна е статистиката! Знаете, че ние заварихме град без кино салони. Между 19- 23 хиляди са продадените билети в киното. Ако градът ни е бил преуспяващ до 2007 година, къде са парите на културните институти и хората, които са управлявали общината и институтите злоупотребявали ли са със средства? Дали някои би се осмелил отново да нарече Кюстендил- загиващ град", попита досегашният кмет и кандидат за нов мандат Петър Паунов, с №15 в бюлетината.
Той припомни и за един атракцион и спортно- развлекателен комплекс, който липсваше в живота на Кюстендил преди 2010 г.- общинския плаж. През 2006 г., при работещ целия плаж тогава са продадени 7 595 билета по 1 лв.
"Какво се случва след 2010 г., с половин плаж, както е в момента. Първи сезон- 32 712 билета. Тази година 47 709 билета.
Увеличението е между 20 и 3 000% процента за всеки един от институтите, от 2008 година насам. За нас това е признак, че Кюстендил е град с потенциал, бъдеще и с изключително солидна общност и затова няма да се съгласим с констатациите на тези, които смятат себе си и околните за призраци. Бих призовал да не се говори за умиращ град. Не може да се опорочават съвместните усилия на всички кюстендилци. Всички кюстендилци са се обединили по целия свят около едно- Кюстендил да бъде най- привлекателния град в света. И той е привлекателен първо в сърцата им. Тези, които носят призраци в сърцата си, виждат и призрачни градове, но ние не сме от тях", заключи Петър Паунов.

Купуването и продаването на гласове и престъпление!