Пловдивската майонеза е сред  най-любимите български марки
Пловдивската майонеза е сред най-любимите български марки / netinfo

Пловдивски брандове имат солидно участие в националната потребителска класация „Любимите марки“ за 2015 година. Познатата от десетилетия майонеза „Краси“ е победител в продуктовите категории за млечни продукти и българска марка след като бе номинирана от потребителите и премина успешно трите кръга на класацията. Инициативата дава  израз на предпочитанията към дадени брандове в различни отрасли и показва привързаност към конкретни марки.

Майонеза „Краси”, която държи над 70% от пазара в България е победител в две  категории - "Млечни продукти" и "Българска марка". Над 40 000 души са участвали в номинации на предпочитаните от тях брандове в единствената по рода си потребителска класация у нас.

Традиционната майонеза остава без промяна на вкуса вече 20 години и държи първенството с дял от над 72 % на вътрешния пазар. При производството на продукта се залага на натурални съставки и компромис с тях, дори в условията на перманентна икономическа криза, е недопустим, категорична е Даниела Авджиева, мениджър на компанията производител. Същевременно във фабриката се експериментира с нови продукти и вкусове.

При производството на храни не може да има 2-ро и следващо качество, а само първо, коментира пред Дарик пловдивският бизнесмен и собственик на фабриката Димитър Консулов.

Минерална вода „Хисар“ също е сред победителите в годишната класация за любимите марки в съответната категория. Студеният чай със същата марка е  в челната тройка в раздела за безалкохолни напитки.


Любимите марки” е единствена по рода си класация, която се провежда вече за седма поредна година. Потребителите определят обичаните от тях марки, които са спечелили тяхното доверие сред голяма конкуренция. Класацията се изготвя изцяло въз основа на потребителското мнение и нагласи.  Резултатите и точния брой гласове, дадени за всеки бранд в последния кръг, можете да видите тук.