Д. Консулов: Не предавай клиента - това е основното правило в бизнеса!
Д. Консулов: Не предавай клиента - това е основното правило в бизнеса! / netinfo
Д.Консулов: За хранителните продукти трябва да има само едно качество - първо
76555
Д.Консулов: За хранителните продукти трябва да има само едно качество - първо
  • Д.Консулов: За хранителните продукти трябва да има само едно качество - първо

Факторът за развитие на България е не ръстът на чуждите инвестиции, а терминал 2”, коментира в интервю за Дарик пловдивският бизнесмен Димитър Консулов. Той заяви, че не е оптимист за изхода от икономическата криза и очакваното подобряване на бизнес климата в страната. Чуждите инвеститори продължават да ни мислят за държава на аборигените и смятам, че това, което най-много ги привлича,  са не евтината работна ръка и ниските данъци, а фактът, че страната ни все още е известна като добро място заловене на риба в мътна вода”, каза още той.

В същото време оцеляването, но не на всяка цена, е най-доброто за всеки бизнес у нас, в условията на нестабилната политическа и икономическа ситуация, смята бизнесменът. Според него, е крайно време българските политици да осъзнаят, че животът тук не е сапунен сериал, чиито епизоди се въртят на всеки 4 години.

Въпреки силните ветрове, които непрестанно духат от различна посока срещу българския производител, желанието ми е да продължавам да правя бизнес в България, категоричен е Димитър Консулов. Не предавай клиента” е основното правило за мен и смятам, че благодарение на това, вече 20 години майонеза “Краси” е една от най-разпознаваемите марки на пазара, марка, която не е е загубила доверието на няколко поколения българи.” Изключително високото качеството на продукта, с което не правим компромис при никакви обстоятелства, е нещото, с което не може да се похвали конкуренцията, категоричен е собственикът на Фабриката за майонеза в Пловдив. Другото важно условие за стабилния бизнес, според Консулов, са добре мотивираните и отлично обучени служители и работници.

При производството на храни не може да има 2-ро и следващо качество, а само първо, категоричен е пловдивският бизнесмен.  Потребителят е най-безпристрастното и неподкупно жури за всеки хранителен продукт, без значение колко е голяма компанията, която го произвежда и колко е силна рекламната кампания, която го продава, коментира още Димитър Консулов по повод днешния професионален празник на работещите в хранително-вкусовата промишленост.

Интервюто на Диляна Петрова с Димитър Консулов може да чуете от прикачения звуков файл