Mediaresearch стана част от Nielsen Group

Mediaresearch стана част от Nielsen Group
Mediaresearch стана част от Nielsen Group / netinfo

Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen. Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.

AC Nielsen Netherlands придоби 51% от акциите в Mediaresearch.

Стратегическото партньорство ще ускори и разшири разпространението на висококачествените чешки технологии, а също така ще подкрепи и текущите проекти на компанията, по-специално на чуждестранни пазари.

Admosphere (UK) Ltd. продължава да притежава останалите 49% от акциите в Mediaresearch.

Досегашната стратегия на Mediaresearch няма да бъде променяна.

В съответствие с постигнатото с споразумение, компанията ще продължи да развива чешките технологии, като при това ще запази фокуса на дейността си и гамата на предлаганите продукти.

В допълнение стратегическото партньорство ще даде възможност на Mediaresearch, а така също на нейните настоящи и бъдещи клиенти, да работят с технологиите и продуктите на Nielsen.

В Чехия ще развиват дейност и ще предлагат взаимно допълващи се услуги две от сестринските компании в холдинга – AC Nielsen CR, която ще фокусира дейността си основно в областта на ритейл-мониторинга и Mediaresearch, която до края на годината ще се преименува на Nielsen Admosphere.

Всички дружества от групата на Mediaresearch, в които компанията притежава мажоритарен дял, стават част от международния холдинг Nielsen.

Това са компаниите Admosphere, Adwind Software, Prime Time, Mediaresearch Slovakia и Mediaresearch Bulgaria.