Рекорд! Всеки втори говори за Карнобатска
Рекорд! Всеки втори говори за Карнобатска / netinfo

Италианците вече вдигат настроението с ракията на Карнобатските лозя

Рекламата на"Карнобатска Гроздова" счупи рекорда по гледаемост и стана първото видео, което се завърта повторно в ефир по настояване на зрителите. То вече гони по рейтинг някои от най-хитовите бг-сериали, а от кухнята на водещите телевизии издадоха, че всеки втори българин вечер сяда пред екрана за да разбере как падналият акумулатор вдига настроението и защо е традиционно мъж да не откаже на жена. Провокативният клип стана абсолютен „Номер едно" по коментари във Facebook, като дори задмина „Под прикритие", а над 80 процента от зрителите заявиха, че одобряват нестандартния му сюжет, сочи скорошно проучване. Но рекордите не спират до тук, защото за пръв път реклама на ракия регистрира бум по гледаемост сред жените, а бутилка „Карнобатска" вече задължително присъства в пазарската количка на нежния пол, сочат най-пресните данни на потребителските нагласи.

Карнобатска Гроздова - да познаваш традициятаКаква е рецептата за създаване на толкова успешна реклама разказа култовият рекламист Генчо Генчев, който временно прекъсна снимките на „Столичани в повече" и „Шменти Капели", за да се посвети изцяло на "Карнобатска гроздова". Той издаде, че се е вдъхновил за сюжета от сексапилната Ева Кикерезова, която е страстна почитателка на "Карнобатска" и майсторски миксира старите български традиции с вкуса си към модерния и динамичен градски живот. Според актуалната клюка из хайлайфа, тя без угризение се наслаждава на гроздовата напитка в стилната обстановка на най-актуалните заведения. Въздействащата комбинация от сексапила на Ева, силата на "Карнобатска" и луксозната атмосфера в ресторантите карала претендентите за сърцето й да изпълняват всяко нейно желание, шушукат столични клюкари. Така се родила крилатата фраза: "Традиционно е мъж да не откаже на жена".

Традиционно е мъж да не откаже на женаВзривоопасният микс завъртял главата и на екранния й партньор - италианския топмодел Андреа ди Бенни. По думите на Генчо Генчев, звездата от Апенините е живото доказателство, че пивката ракия на Карнобатските лозя отлично подхожда на италианския темперамент и определено вече е част от богатия арсенал за съблазняване на тамошните мачовци. Не случайно по примера на известния си съгражданин, италианците масово зарязаха грапата и вече твърдо вдигат настроението с "Карнобатска".

Рекордната гледаемост и нестихващ интерес доказват, че талантливият сценарист отново е уцелил в десетката. Култовата фраза "Вдигай!....Помислих, че краката, а той имал предвид капака" вече четвърти месец буни духовете във форуми и социални мрежи. Но Генчо е доволен, че е разбил поредното клише за ролята на жената. Провокативното му видео показва, че нежният пол има пълното основание смело да посегне на считаната до скоро за мъжка напитка и без угризения да се наслаждава на силата и вкуса й. Не случайно репликата регистрира хиляди споделяния в социалните мрежи и успешно конкурира дори знаменитите статуси от "Секса и града", доволен е сценаристът, който се закани да изпрати най-гледания български клип на кинофестивала в Кан.

Карнобатска Гроздова - от собствени лозя