Кампанията за Стария бряст
Кампанията за Стария бряст / Община Сливен

Легендарният Нораир Нурикян, певецът Панайот Панайотов и Васил Василев - Зуека станаха посланици на Стария бряст като активно се включиха в кампанията в подкрепа на кандидатурата му за Европейско дърво на годината.

В предаването „Господари на ефира” по Нова телевизия вече се излъчва рекламния клип, посветен на българския участник в надпреварата. Той може да бъде видян три пъти в седмицата – във вторник, четвъртък и петък. И държавната национална телевизия  популяризира кампанията в своите новинарски емисии. След Сливен най-многобройна е подкрепата от общините Бургас, Варна, Лом, Малко Търново, Монтана, Руен, Самоков, Своге, Силистра, Тополовград и Ямбол.

Община Сливен изпрати информация за участието на Стария бряст в „Европейско дърво на годината” до побратимените на Сливен градове, но се разчита най-много на местата с компактно българско население.

Предстоят участия в младежки форуми в Стара Загора, Бургас, Пловдив, София и други по-големи градове, на които ще бъде разясняван начина за гласуване. На международна туристическа борса „Ваканция и СПА Експо” в Интер Експо Център София от 13 до 15 февруари се раздават флаери за кампанията.

Писма с насоки за гласуване са изпратени до всички училища. Гласуването ще става в часовете по информационни технологии. Учениците ще се включат с различни изяви  в рамките на кампанията от 14 до 28 февруари. Доброволци от ученическия Младежки съвет, от Центъра за кариерно развитие и от гимназиите на няколко места в центъра на Сливен с преносими компютри ще помагат на всеки, който иска да гласува.

Информация за Стария бряст и кампанията се излъчва и на рекламни леддисплеи в града. Флаери са дадени на автотранспортните фирми за градски и междуградски превози, които да ги раздават на своите пътници. Логото на кампанията присъства в рекламните брошури на веригите магазини за хранителни стоки в град Сливен. През почивните дни в големите търговски обекти в Сливен ще се раздават информационни материали за конкурса.

Всеки може да гласува са символа на Сливен на www.treeoftheyear.org

На 14 февруари с хепънинг по главната улица на Сливен и флашмоб „Гласувай и подкрепи”, възпитаниците на агенция „Когато мама и татко са заети”, учениците от ПГЕЕ „Мария Кюри” и много граждани и гости на града се включиха в каузата посветена на кандидатурата на Стария бряст за „Европейско дърво на годината”.

По-късно под короната на хилядолетното дърво танцовият състав при 12 СОУ „Елисавета Багряна” също подкрепи инициативата като танцьорите изиграха няколко български хора. Видимо развълнувани, децата призоваха гражданите и гостите на Сливен, както и своите връстници да гласуват.

Кампанията за Стария бряст
netinfo

 

В подкрепа на Стария бряст се включи и една от седемте двойки, които си казаха „Да” на 14-ти февруари – Денят на влюбените. Младото семейство Мария Русева и Явор Гечев казаха „Да” и на Стария бряст и призоваха всички да гласуват за дървото от Сливен.

Надвечер учениците от Професионална гимназия по икономика „Проф. д-р Димитър Табаков” направиха акция под дървото в центъра на Сливен. От 19.00 часа, в залата на Военен клуб – Сливен ще започне традиционният бал по повод Деня на влюбените, организиран от Младежки дом – Сливен като тази година той ще бъде под надслов „Да подкрепим Стария бряст!”, съобщиха от организаторите.