/ БГНЕС
Критикуван заради прекомерно усърдие в някои случаи при премахването на снимки, видеоклипове или текстове, които възприема като неприлични или насилствени, Фейсбук обеща, че ще бъде възможно за потребителите да "обжалват" тези решения, предаде Франс прес.

"За първи път ние ви даваме правото да обжалвате нашите решения за постовете, така че да поискате второ мнение, ако мислите, че сме допуснали грешка", обяснява пред Франс прес Шиобхан Кумиски, ръководителка на отдела по премахване на постове във Фейсбук.
 
Фейсбук се извини за цензурирането на Вилендорфската Венера

Механизмът на обжалването ще бъде задействан през годината и ще засегне на първо време голотата, секса, призивите към омраза или подбуждане на насилие, казва Кумиски. Досега потребителите можеха да обжалват изтриването на профили или на страници, но не и на отделни постове.

Фейсбук цензурира гол бюст в известна картина, извини се

В средата на март Фейсбук призна, че е допуснал грешка, след като временно цензурира реклама, представяща картината "Свободата води народа" на Йожен Дьолакроа, изобразяваща жена с голи гърди и развято френско знаме.
И още - Фейсбук обяви, че е взел мерки през първото тримесечие на тази година срещу 1,9 милиона публикации, свързани с организациите Ислямска държава и Ал Каида. В повечето случаи мерките се изразяват в заличаване на съдържанието. Това е с два пъти повече от същия период за миналата година.

Facebook премахва все повече публикации с екстремистко съдържание

Социалната мрежа публикува на сайта си правила кои постове са позволени в социалната мрежа и кои не, предаде Ройтерс. Документът с правилата ще внесе яснота по въпросите, пораждащи объркване у потребителите за това кое е позволено и кое не да се публикува в мрежата, каза Моника Бикърт, вицепрезидент на Фейсбук, отговарящ за продуктовата политика и борбата с тероризма.

Пет неща, които не трябва да споделяме онлайн (ВИДЕО)

Фейсбук планира и серия от публични форуми през май и април в различни страни, за да провери какви са резултатите от оповестените правила, каза Мери Де Брий, ръководител на отдела на Фейсбук по политиката на съдържанието.
БТА