/ Guliver/Getty Images
Любопитно проучване показва, че 29% от американците предпочитат да се установят завинаги на някоя от новооткритите екзопланети, отколкото да изтърпят управлението на Тръмп още 4 години. Е, пътешествието няма да е леко предвид факта, че планетите се намират на близо 230 трилиона мили от нас, или 39 светлинни години. Но явно тази алтернатива е най-доброто спасение от американската политика в момента.

Тръмп - президент на житейските случки

Проучването, проведено от "МъниСърви" и публикувано в "Хъфингтън Поуст" не се ограничава само до желанието на запитаните да отлетят към "една далечна галактика".

Анкетьорите са изследвали и възгледите на хората относно предполагаемия извънземен живот, който могат да открият в системата на TRAPPIST-1 и кой актьор ще бъде най-добрият американски посланик на извънземните светове. Печелившият е Том Ханкс, одобрен от 34% от участниците в запитването.

Откриха планети с условия за живот (СНИМКИ/ВИДЕО)

Шеговитата анкета е свързана с откритите от НАСА седем планети извън слънчевата ни система. Според Космическата агенция температурата на всичките 7 планети би била подходяща за наличието на течна вода върху повърхността. Но според учените най-подходящи условия за живот има в три от тях.

Guliver/Getty Images

Извън кръга на шегата обаче, запитването на „СървиМънки” обхваща и важни за американците теми като частното или държавното финансиране на космическите изследвания и увеличаване или намаляване на субсидиите за тях.

След откритието на НАСА: Има ли разумен живот извън нашата планета?

За близо 63% от анкетираните предпочитат финансирането на космическите изследвания да се извършва от частни компании, а 49% смятат, че държавата трябва да увеличи инвестициите си в областта на космологията.